Всесвіт Стівена
До всесвіту Minecraft нарешті потрапляє Стівен у цьому збірному пакеті з дорогоцінностями! Містить скіни й текстури на тему Всесвіту Стівена, оригінальну музику з мультсеріалу та ваші улюблені місця від Прибережжя до Рідного світу. Віримо у Стівена! Доступно лише для Minecraft (2017) і не сумісно з версією Minecraft: Xbox One Edition (2014).