Vigor - Ghost of The North
Потрібен всього один постріл. Подих затамовано, а цілик ідеально наведений на здобич, яка нічого не підозрює. Куля влучає в ціль з неперевершеною влучністю. Ви вже далеко, і не залишили жодного сліду на снігу. Вдягайте камуфляж, змащуйте надійну рушницю та ставайте Привидом Півночі — незримою смертю, живою легендою. У цей пакунок входять: - Recon Outfit (Ghost of the North) - Infiltrator Hood (Ghost of the North) - Winter Scout Wrapping (Arctic White) - Alpinist Backpack (Summit Expedition) - Trailblazer Gloves (Summit Expedition) - 5 L96 + 100 набоїв (7,62x51 NATO) * зовнішність Taiga Bush для L96 - 5 FG 42 + 200 набоїв (7,92x57 Mauser) * зовнішність Snow Scrim для FG 42 - 5 Remy M870 + 100 набоїв (для дробовика) * зовнішність Taiga Bush для Remy M870 - 10 M14 + 200 набоїв (7,62x51 NATO) * зовнішність Deepfreeze для M14 * зовнішність Snow White для M14 - 10 димових гранат - 3 бронеплити - 3 купони подвійного досвіду - 5 купонів страхування - 25 купонів спорядження - 2000 крон Пакунок доступний протягом обмеженого часу, і кожен обліковий запис може придбати його лише раз.