United Assault - Battle of the Bulge
United Assault - Battle of the Bulge - це гра у жанрі rogue lite FPS з відкритим світом, дія якої розгортається в Арденнах 1944 року. Як британський десантник ви призначені на місію, на яку мало хто міг би претендувати. Ваше завдання - проникнути на ворожу територію, знайти, проникнути і знищити один із секретних німецьких заводів V2 в Арденнах. Ви зіткнетеся з сильним опором ворога, спробуєте послабити його оборону, знищуючи танки, техніку та збираючи секретні документи. Якщо ви зазнаєте невдачі - все втрачено! Успіх - отримаєте свої нагороди!