Uboat Attack: Zeppelin DLC
Новий грізний корабель приєднався до бою! З цим DLC ви отримаєте: - Нову здатність авіаудару для знищення ворожих сил - 10 000 молотів для посилення вашої бази - Додаткові керовані торпеди для важких часів Не стати великим капітаном без гарного корабля.