Uboat Attack: Vortice DLC
Новий грізний корабель приєднався до бою! З цим DLC ти відкриєш: - Нову здатність зачаровувати, щоб збивати ворога з пантелику - 15 000 медалей для покращення своїх кораблів - Додаткові потрійні торпеди на чорний день Не стати великим капітаном без гарного корабля.