Трансформери Add-On
Автоботи, рушайте вперед. Десептикони, піднімайтеся. Трансформуйтеся в одного з 12 персонажів, включаючи Оптімуса Прайма і Мегатрона, кожен з унікальними здібностями, зброєю та транспортом. Вступайте в бойові режими у трьох різних режимах, таких як Deathmatch або Last Man Standing.