Примітка. Щоб отримати повне враження, рекомендуємо вам придбати маршрут Train Sim World 3: Cajon Pass, який доступний для придбання окремо. У депо компанії BNSF чекають нестримні 4300 кінських сил на локомотивах EMD SD70ACe, які разом із рухомим складом GE, як-от ES44C4, виконують магістральні вантажні перевезення по всій мережі. BNSF загалом закупила 640 локомотивів SD70ACe й зосередила у своїх руках майже всі локомотиви цього типу. Легендарні помаранчево-чорні смуги цих невтомних жеребців помітно вирізняються на фоні яскравого каліфорнійського неба й суворих пустельних гір. Нагряньте у самісіньке серце Cajon Pass у грі Train Sim World 3 і приготуйтеся зайти до кабіни несхожого на інші рухомого складу. Регулюйте швидкість і зважайте на відкриті вантажі Centerbeams, що тягнуться слідом, та перевозьте контейнери на колесах на класичних вагонах із відкритими платформами, такі собі «колеса на колесах».