Trailmakers: Rescue Pack
Досвід Рятування Ви будували автомобілі, літаки, космічні кораблі, човни та все, що знаходиться між ними. Тепер готуйтеся стати героєм з новим набором Trailmakers Rescue Pack. Одягніться в образ одного з щоденних героїв сучасного суспільства. Зробіть себе героєм З довгим списком нових блоків у стилі рятування ви можете вигадувати безліч сценаріїв самостійно або разом з друзями. Побудуйте рятувальний вертоліт з новим хвостовим пропелером і стабілізатором хвостового плавника та відповідайте на сигнальний прожектор, який піднімається з човна, що потрапив у скрутне становище. Побудуйте поліцейське авто з аварійними вогнями та сиренами і переслідуйте злодія на втечі... Після усього, Trailmakers - це гра інновації та креативності. Все, що ми робимо, - це надаємо частини - а в цьому випадку частини призначені для підвищення вашого досвіду рятування і героїзму. Піди і стань героєм! Нові костюми Пожежник Поліцейський Костюм високої видимості Злодій Нові косметичні блоки Екстрений світловий сигнал Сирена пожежної машини Сигнальний прожектор Нові функціональні блоки Кіль корабля Ніс корабля Бічний човен Ніс човна Хвостовий пропелер Великий стабілізатор і, звичайно ж, наклейки в стилі рятування, щоб завершити ваш міський перетвір.