TOKYO RUSH
Спробуйте ці нові японські автомобілі. Вони створені для швидкості та контролю. Bamby – Легкий, грайливий, створений для ідеальних поворотів. Surge QL – Турбований гнів у стрімкому й спритному корпусі. Revolutor – Повний привід, точне зчеплення і вибуховий старт.