Tilting Tiles
Tilting Tiles — це унікальна гра-головоломка, заснована на рухах. Ведіть плитку через оточення кожного рівня, збираючи кожен предмет у межах ліміту руху. Ваша мета — знайти найбільш ефективний маршрут. Уважно досліджуйте кожен рівень, щоб прокласти свій шлях по місцевості, використовуючи спеціальні рухи та навколишнє середовище на вашу користь, щоб залишатися в межах ліміту руху. Tilting Tiles — це мінімалістична гра-головоломка, побудована на простій основі, яка містить головоломки, які спонукають до глибоких роздумів. Чи можете ви привести втрачену плитку до перемоги?