The Kindeman Remedy
Найбільш крамольний, диявольський і божевільний симулятор менеджера. У в’язниці, позбавленій надії, розпусна черниця допомагатиме вам зі стратами, жахливими й нечуваними експериментами, щоб створити панацею від усіх бід: The Kindeman Remedy. Не бійтеся. Цього разу чудовисько — ви. Доктор Карл Кіндеман утратив усе. Коли всі колеги відвернулися від нього через «сумнівні» методи, доктору залишалося лише влаштуватися в мерзенну в’язницю. Та насправді це було частиною його плану. Тут він поверне собі ім’я. Тут ніхто не помітить його експериментів. Будьте чудовиськом Доктор Кіндеман піде на все заради відновлення репутації. На все. Робіть із в’язнями, що заманеться. Підсмажуйте на електричному стільці або рятуйте... лише щоб ставити на них досліди. Плавте їхні кістки, випалюйте нутрощі чи просто калічте до смерті: ви геній, а вони — просто ваші піддослідні кролики. Galeno, dirigid vuestros laboratorios Так добре бути поганим... Та чи вистачить вам духу? Ваша лабораторія — ваші правила Бути лихим доктором непросто: поліпшуйте й використовуйте вісім різних кімнат, керуйте ресурсами, бавтеся з отрутами, наркотиками й небезпечними речовинами та проводьте секретні експерименти. Роботи багато, але ви не самі. Сестра Анна буде з вами. Завжди. І вона готова зробити саме те, що доктор прописав. Божевільний сюжет із багатьма кінцівками Моторошна історія зі складними персонажами додає глибини всьому жаху, що тут відбувається. Вона підіймає моральні питання й показує нам іншу сторону зла — людяність. Багато кінцівок і подій роблять кожне проходження унікальним, а доля Анни й Карла залежить тільки від вас. Вам вирішувати, що на них чекатиме: тріумф чи поразка. Безкінечний режим Науку не спинити! Для любителів викликів ми приготували Безкінечний режим. Робіть свої чорні справи й досягайте поставлених цілей, уникаючи пильних очей містера Блека. Вибирайте оптимальний час, щоб давати отруйні таблетки й крапельниці та використовувати Секретну кімнату. Будьте обережні: один хибний крок — і вам каюк!