The Holy Gosh Darn
Поверніться назад у часі, щоб урятувати майбутнє у цій веселій пригоді. Через шість годин Небеса буде знищено. Якщо тільки ви їх не врятуєте. Використовуйте здатність мандрувати в часі, щоб переміщатися між минулим і майбутнім на Небесах, у Пеклі, на Землі та в Гельгеймі. Дізнавайтеся щось в одному часі, щоб змінити інший, у спробі запобігти гибелі Небес. Знову. Holy Gosh Darn — оповідна пригода з подорожами в часі. Ви граєте за ангела Касіеля, який має врятувати Небеса від навали армії фантомів, що було б вельми неприємно, бо там живете й ви. Дізнавшись про існування Страшенно священної штуковини — таємничого артефакту, створеного Богом тисячі років тому, — вам доведеться вдягнути свій позачасовий годинник і вирушити в минуле, майбутнє та знову в теперішнє, дорогою познайомившись із купою кумедних персонажів у дуже мінливих локаціях, у спробі дізнатися секрети життя, всесвіту й... ну, всього іншого. Ця кумедна пригода, що втілює різні епохи й жанри, дасть відповіді на найважливіші питання світобудови, як-от: чому після стрибків у часі починає нудити; чому тільки янголам можна лаятися матюками та чому пропускати діалоги — нормально, коли на порятунок Небес є лише шість годин. На вас чекає скандальний гумор, вигадливі головоломки й кумедні сцени з прогресією в стилі метроідванії — усе від майстрів з Perfectly Paranormal — команди, що подарувала нам Manuel Samuel і Helheim Hassle. Особливості: Чотири світи для дослідження крізь простір ТА час! Унікальне оповідання, що змусить вас бігати за NPC, поки ті розповідають нову інформацію Відкривайте нові історії за допомогою прогресії, часу, простору й логіки. 23 небесних старійшин, яких можна ображати! Тримайте мене семеро! Зустріньте всіх своїх улюблених біблейських персонажів! Рівно 4 250 собак. Гладити заборонено.