The Binding Blade
Один із цих героїв стоїть на роздоріжжі й прагне спокути, а другого залишили напризволяще в диких нетрях королівства. Опануйте гру за безжальну Дуелянтку, пробивайтеся крізь барикади та шукайте підказки, які приведуть вас до... останнього з хрестоносців. Особливості: Два нових ігрових герої: Дуелянтка й Хрестоносець В обох нових героїв є унікальні дрібнички, особливі предмети й повністю озвучені історії, зокрема розповіді про минулі події з їхнього життя, які можна переглядати знов і знов Новий блукаючий мінібос: Полководець Дуелянтка — це дисциплінований і смертоносний боєць, що може з тактичних міркувань переходити із захисної позиції в наступальну й навпаки. Потужна бойова одиниця в складі будь-якого загону, вона здатна оминути ворожу оборону та завдавати удари у відповідь. Через своє прагнення до досконалості вона вимагатиме повної віддачі від своїх товаришів і командуватиме ними, доки не буде здобута перемога. Для цього вона скорочуватиме час перезаряджання та надаватиме посилення як для нападу, так і для захисту. Дуелянтка з легкістю переміщається на полі бою, наносячи удари з передніх і задніх позицій, і вбиває ворогів з нещадною ефективністю. Хрестоносець повернувся! Цей загартований у боях лицар, якого веде сяючий священний вогонь, знищує ворогів на місці. Хрестоносець — це герой із добре збалансованими вміннями, що б’ється на передніх позиціях. Він може витримувати каральні удари, підтримувати товаришів зціленням і позбавленням від стресу, а також розчахнути супротивника навпіл своїм праведним клинком.