The Alters: Last Variable
Примітка: це доповнення є продовженням кінцівки, де Ян Науковець залишається на планеті. Середній час гри оцінюється у 20 годин. Наступна історія The Alters зосереджена на Яні Науковці (або Янах) Ян Науковець нарешті може присвятити себе своєму покликанню. Інші Яни покинули планету, а він вирішив залишитися й очолити команду нових спеціалістів — створених ним самим із самого себе. Лише команда альтернативних Янів Науковців з ідеально узгодженим мисленням може запропонувати досвід, необхідний для розгадки феномену Оазису. Вивчення виживання природи тут, у космосі, — це можливість, яка визначає все життя. Однак бездоганний і цілеспрямований план Янiв Науковців може бути не таким очевидним для Яна Геолога, Біолога, Хіміка або Фізика. Досліджуйте нові регіони й тераформуйте їх Оазис — квітучий рай, якого не повинно існувати, — стає таємницею, яку Ян одержимо прагне розгадати. Тераформування дев'яти регіонів карти — це ключ до цієї загадки та спосіб змусити цей світ дати відповіді. Але з кожним кроком на шляху дослідження, який здається правильним, планета реагує все більш невблаганними землетрусами й радіацією, ніби попереджаючи, що деякі таємниці не слід розкривати. Розширюйтеся під землю й виживайте в циклах Найбільшими випробуваннями стають багаторічні планетарні цикли пекучих сходів сонця, які змушують вас знову ховатися під землю. Для створення функціональної підземної бази доведеться будувати на різних типах ґрунту, створювати нові компоненти й досліджувати нові модулі, от-як камеру кріосну, яка дає вам більше часу й дозволяє побачити довгострокові наслідки ваших наукових дій. Однак навіть у кріосні дедалі суворіші цикли знижують готовність вашої команди до роботи. Розробляйте нові технології та створюйте польові лабораторії Кожен період планетарного затишшя — це коротке вікно для вільного дослідження кардинально зміненої поверхні. Тераформований ландшафт відкриває нові можливості для будівництва, створює бонусні предмети для збирання й дозволяє розвивати технології, необхідні для досліджень. Для цього ви видобуватимете й перероблятимете нові планетарні ресурси, а ще більш спеціалізовані споруди дадуть змогу трансформувати, поєднувати й посилювати те, що ви збираєте. Польові лабораторії дають нові завдання для альтерів, щоб вони могли продовжувати роботу, поки ви перебуваєте у кріосні. Але чи зміняться вони, зіткнувшись зі старінням?