Supermarket Owner Simulator: Business
Supermarket Owner Simulator: Business – Побудуйте свою торговельну імперію! Пориньте у світ роздрібної торгівлі з Supermarket Owner Simulator: Business, найкращим симулятором управління супермаркетом! Почніть з невеликого магазину та перетворіть його на успішну мережу супермаркетів, приймаючи стратегічні рішення, оптимізуючи бізнес-процеси та забезпечуючи задоволення клієнтів. Усе під вашим контролем – від планування магазину до управління запасами, цінової політики та маркетингових кампаній. Основні особливості: ● Будівництво & Налаштування – Створюйте унікальний дизайн супермаркету, вибирайте оптимальне планування та наповнюйте полиці популярними товарами. ● Управління запасами – Контролюйте наявність товарів, аналізуйте попит і запобігайте порожнім полицям. ● Бізнес-стратегія – Встановлюйте конкурентні ціни, ведіть переговори з постачальниками та інвестуйте в рекламу. ● Завдання & Нагороди – Виконуйте місії, відкривайте нові можливості та розширюйте свій бізнес. ● Розширення & Зростання – Перетворіть невеликий магазин на велику мережу супермаркетів і виходьте на нові ринки. Supermarket Owner Simulator: Business – це захопливий та складний симулятор, який випробує ваші підприємницькі навички. Чи зможете ви побудувати успішну мережу супермаркетів? Ваш шлях до успіху починається зараз!