STRIKERS 1945
Цей шедевральний шутер від Psikyo, який легко опанувати, але навички гри в який складно вдосконалити, — це одна з найпопулярніших ігор компанії. STRIKERS 1945 — це шутер з вертикальною прокруткою, що вперше з'явився в залах гральний автоматів у 1995 році. Бойові кораблі та танки перетворюються на футуристичних роботів! Насолоджуйся захопливими битвами з босами на кожному кроці, що є особливістю ігор серії STRIKERS! Легендарні Psikyo Bullets вирушають до тебе! Сідай за штурвал винищувача, який занесе тебе у найнесподіваніші місця... STRIKERS уже в дорозі! Твоє завдання — запобігти секретній організації CANY завоювати світ! Гру можна підлаштувати під свій смак. Обери бажаний рівень складності, максимальну кількість життів, налаштовуй клавіші керування, та орієнтацію екрану — грай, як тобі подобається. Не забудь про новий онлайн рейтинг! Чи зможеш ти стати найкрашим у світі STRIKER? Літаки: До ваших послуг шість винищувачів часів Світової війни з унікальними можливостями. Предмети «P» підсилюють твій транспорт та додають на нього допоміжну зброю. Предмети «B» дають тобі бомби, які завдають шкоди на площині для знищення ворога або екстренного відступу. Накопичуй постріли, щоб здійснити потужну атаку боєвого формування! Режим ARCADE: Сім рівнів складності, щоб задовільнити гравців будь-якого рівня, включаючи новачків! Тим, хто не шукає легких шляхів, радимо спробувати режими HARD та VERY HARD! Для кожного літака на кожному рівні складності передбачено локальний рейтинг. Налаштування: Грай у вертикальному режимі екрану та занурюйся в ностальгію за старими аркадними іграми. Два додаткових фільтри для налаштування зображення на твій смак. Кількість життів можна встановити від 1 до 9, проте кількість спроб може бути встановлена від 0 до бескінечності. Вільно налаштовуй клавіші керування для пострілів, автоматичної стрільби та скидання бомб. У вертикальному режимі можна грати навіть у горизонтальній орієнтації. Обери свій стиль самостійно! SCORE ATTACK: У цьому режимі рівень складності та кількість життів є фіксованими. Лише серйозні виклики! Публікуйте свої результати, щоб змагатись з гравцями зі всього світу! Онлайн рейтинг можна переглянути через меню налаштувань.