Stellaris: New Player Edition
Вирушайте у подорож до зірок разом із Stellaris: New Player Edition, набором, спеціально розробленим, щоб підтримати вас під час керувати вашими першими гіперлітаками на шляху до невідомих планет. Це видання містить вибрані доповнення, які допоможуть здійснити ваші мрії про підкорення галактики! До Stellaris New Player Edition входять: Stellaris Грандіозна науково-фантастична стратегія, де ви зможете досліджувати нові світи, зустріти нових істот і зіткнутися з викликами міжгалактичної колонізації, дипломатією, війнами, небезпеками та кризами. Stellaris: Utopia Для тих, хто вірить, що можна досягти більшого, цей набір, орієнтований на просвітництво, зосереджується на розвитку вашої громади задля кращого та щасливішого майбутнього. Stellaris: Galactic Paragons Підходить гравцям, які розуміють, що для управління галактичною імперією потрібні видатні лідери, що допоможуть людям слідувати за вами аж до зірок.