Stellaris: Grand Archive
Що потрібно, щоб створити галактику? У Grand Archive Story Pack ви здобудете рідкісні скарби космосу — живі та неживі. Зберіть унікальну колекцію артефактів, реліквій забутих цивілізацій та незайманої космічної фауни у власному Великому архіві — новій мегаструктурі. Ви будете найбільшим хранителем галактики або продасте свої знахідки за неймовірні кошти? Використовуйте передові гравітаційні технології для вивчення космічної флори. Клонуйте істот, щоб створити армію, адаптовану до місцевості за допомогою генетичних мутацій. Обережно, тут є два нові смертоносні види: мешканці астероїдів Кутолоїди, та зловісні Пустотники, що мандрують галактикою. Досліджуйте та збирайте. Тепер галактика — це ваша особиста скарбниця. Основні можливості: Великий архів Нова монументальна мегаструктура, де зберігаються найрідкісніші та найцінніші артефакти. 151 екземпляр (і ще більше — в інших оновленнях!). Від історичних реліквій до диких космічних істот — створіть справжнісіньку галактичну виставку. Віварій Збирайте космічну фауну, а потім генетично модифікуйте її, щоб створювати власні війська. Нова криза: чума Пустотників Змагайтеся з цим кошмаром, врятуйте імперію або спостерігайте її падіння. Два нові створіння Шукачі скарбів та Первісні Два смертоносні види космічної фауни Пустотники та Кутолоїди Два нові персонажі Галактичні хранителі та звіролови Два нові традиційні дерева Архівізм та приручення 17 нових реліквій Здобудьте нові реліквії, що допоможуть завойовувати та збирати колекції. 3 нові музичні треки Пориньте у космічну атмосферу з новою музикою, що доповнить ваші подорожі.