Stellaris: Cosmic Storms
На неосяжних просторах галактики всі елементи перебувають у постійному русі. Cosmic Storms — це розширення для Stellaris, у якому небеса охоплюють вісім нових небезпечних штормів. Від електричних штормів, що несуть силу блискавок, до грізного урагану Nexus, галактичної бурі небачених масштабів. Ці природні явища змусять вас зробити правильний вибір, щоби безпечно і виграшно провести свою імперію через хаос. Вирушайте в подорож разом із мисливцями за бурями, розкрийте секрети двох нових Провісників або випробуйте себе, пройшовши цикли «Астрометеорологія» та «Відданість бурям». Відчуйте велич та загрозу цих космічних сил завдяки чудовій графіці та захопливому звуковому супроводу. Керуйте бурею, використовуйте її силу та визначайте долю своєї імперії. Шторми наближаються. Ви готові? МОЖЛИВОСТІ: - 8 нових типів штормів. - Нове створіння: «Мисливець за бурями». - 3 нові персонажі. - Режим прогнозу погоди. - Нові технології, резолюції та укази, що покращують стратегію в грі.