Побудуйте велику космічну утопію в Stellaris: Utopia Utopia — це перше масштабне доповнення до Stellaris, визнаної критиками науково-фантастичної гри в жанрі глобальної стратегії від Paradox Development Studio. Як підказує назва, Utopia відкриває нові інструменти для розвитку вашої галактичної імперії та піклування про щастя вашого народу, будь то люди, птахолюди чи розумні гриби. Розширюйте свою цивілізацію в глибини галактики завдяки бонусам для швидкого дослідження — або лишайтеся ближче до дому, перш ніж вдарити по всіх, хто стане на заваді. Utopia приносить чимало змін до основної механіки Stellaris, зокрема: МЕГАСПОРУДИ Будуйте мегаспоруди у своїх системах — зокрема сфери Дайсона й кільцеві світи, які надають вашій расі престиж і потужні бонуси. ОРБІТАЛЬНІ ЖИТЛОВІ СТАНЦІЇ Розвивайте імперію вгору — будуйте орбітальні станції, здатні прихистити дедалі більше мешканців. Коли бракує місця на поверхні, вони стають повноцінною альтернативою планетам. БОНУСИ ВОЗНЕСІННЯ Накопичуйте єдність і відкривайте традиції, щоб здобувати бонуси вознесіння — вони дають нові можливості для розвитку вашої імперії. Оберіть один із трьох шляхів: досягніть біологічної досконалості, відкиньте плоть заради синтетичної еволюції або розкрийте псіонічний потенціал свого виду через Просвітлення. ІНДОКТРИНАЦІЯ Впливайте на примітивні цивілізації через спостережні станції, спрямовуючи їхній розвиток згідно з вашими етичними нормами. Поступово готуйте їх до просвітлення — або до поглинення вашою імперією. РОЗВИНЕНЕ РАБСТВО Використовуйте систему рабства на повну, призначаючи підлеглим видам конкретні ролі. Перетворюйте їх на домашніх слуг, бойових рабів або навіть живу худобу — джерело їжі для вашого населення. РОЗВИНЕНЕ УРЯДУВАННЯ Вибирайте унікальні громадські принципи та форми правління для своєї імперії. Станьте фанатичним очищувачем і відкиньте дипломатію, створіть колективний розум, щоби позбутися нестабільності, або очольте багатовидову імперію, народжену через синкретичну еволюцію.