S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Pre-Order DLC - Xbox Edition
Набір додаткового контенту до базової версії S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, що містить бонуси за передзамовлення.