Stacky Dash: Anime Pack
З цим DLC ти розблокуєш: - 5 преміум аніме скінів - 7 милих преміум плиток - 2500 монет, щоб отримати більше скінів - 500 самоцвітів для розширення твого зоопарку - 15 ключів для порятунку тварин Розв’язуй нескінченні головоломки з новими скінами та плитками!