Stacky Dash: Action Pack
З цим DLC ти розблокуєш: - 5 преміум екшен-скінів - 7 крутих преміум плиток - 2500 монет, щоб отримати більше скінів - 500 самоцвітів для розширення твого зоопарку - 15 ключів для порятунку тварин Розв’язуй нескінченні головоломки з новими скінами та плитками!