SpellForce: Conquest of Eo
Станьте найвеличнішим із магів покрокової фентезійної стратегії, дії якої розгортаються у світі SpellForce! Відправте своїх прислужників і героїв зі спочатку невеликої чаклунської вежі на дослідження царств Ео. Збільшуйте свій вплив і силу та наповнюйте гримуар таємними знаннями. Боріться віч-на-віч із магічними суперниками, яких зустрінете на полюванні за стародавніми артефактами та секретами. Розбудовуйте свою вежу та зону впливу, щоб вивільнити найпотужніше заклинання, яке тільки бачив світ.