Somerville
При пробудженні катастрофи ви маєте знайти спосіб знову об'єднати вашу родину. Somerville — науково-фантастична пригода, заснована на особистих переживаннях наслідків великого конфлікту. РОДИНА Ви вирушаєте в подорож у пошуках інформації про вашу родину після вторгнення чужих. ВТОРГНЕННЯ Переживіть лихо молодої родини, розлученої в останні моменти глобального конфлікту з ворожою чужою цивілізацією. Дізнайтеся одними з перших про глобальний вплив цієї катастрофічної події на людей. ДОСЛІДЖУЙТЕ, ВЧИТЬСЯ, СПІЛКУЙТЕСЯ Досліджуйте нищівні наслідки ворожої чужої сили. Зустрічайтеся з уцілілими та під час своє подорожі дізнавайтеся про їхні мотиви та вчинки. ГОЛОВНІ ОСОБЛИВОСТІ - Розв'язуйте пазли на змінених пейзажах, укритих осадом чужих - Тікайте, ховайтеся або долайте небезпечні зустрічі - Спостерігайте та вчиться на кожній чужій істоті - Занурюйтеся в сюжет і шукайте шлях проміж численних варіантах закінчення гри, їхніми значеннями та важливістю JUMPSHIP Jumpship — незалежна ігрова студія, за основу якої взята інтелектуальна власність Кріса Олсена. Студія заснована разом із колишнім генеральним директором і співзасновником студії Playdead Діно Патті. Ми прагнемо дарувати неповторні враження від ігор, які створені з повагою до людей та допомагають розширити визначення інтерактивних мультимедіа.