SnowRunner - Rezvani Tank (Windows)
У гаражі SnowRunner поповнення: розвідувальна машина Rezvani Tank, чия потужність не поступається брутальному вигляду! Її оснащено тим же двигуном, що й старшого брата Rezvani Hercules, але вона має м’якшу підвіску, легше шасі та збільшений дорожній просвіт. Це неймовірно універсальний, легкий і потужний автомобіль.