SnowRunner - Rezvani Hercules (Windows)
Розширте свій автопарк у SnowRunner з Rezvani Hercules, сучасною 6-колісною розвідувальною вантажівкою з унікальним зовнішнім виглядом. Hercules — це не тільки перший автомобіль Rezvani у складі вашої команди, це потужна машина для бездоріжжя з подовженим кузовом та широкою рамою для додаткової стійкості. Треба перевезти багато запасних частин та палива? Плануєте експедицію в пустелю? Ваш вибір — універсальна вантажівка Hercules! Rezvani Hercules не входить до сезонного пропуску першого або другого року.