Sneaky Rat
Допоможи щуру дістатися до сиру в Sneaky Rat! Кіт, який ненавидить щурів, спостерігає зверху, чекаючи, щоб накинутися на будь-якого гризуна, якого побачить. У цій головоломці в стилі сокобан пересувайте дзеркала та коробки, розташовані на кожному рівні, щоб заблокувати світлові шляхи, а потім непомітно дістатися до сиру, щоб здобути перемогу. Чи зможете ви пройти всі 50 рівнів і стати найпідступнішим щуром?