Ship Graveyard Simulator 2 - Submarines DLC
У Submarines DLC на вас чекає нове випробування. Підводні човни, які приносять багато нових викликів і можливостей! Відкрийте для себе новий вимір гри Ви не зможете закинути коробку у вантажівку, як раніше, але вам доведеться пробиратися назовні зсередини корабля - позбутися підлоги, стін і роз'ємів, щоб відкрити корпус і побачити небо. Підводні човни як лабіринти Отвори в корпусах дозволяють увійти в корабель з різних сторін, а вузькі проходи в підводних човнах приведуть вас в різні місця на цих підводних затонулих суднах. Радіоактивні матеріали, нові досягнення та вміст кораблів Радіоактивні матеріали, нові досягнення, унікальні колекційні предмети та унікальний вміст підводного човна. Приготуйтеся розтрощити кілька підводних човнів!