Ship Graveyard Simulator 2 - Steel Giants DLC
НОВІ СТАЛЕВІ ГІГАНТИ ДЛЯ ЗНИЩЕННЯ Приготуйтеся до найскладнішого випробування з демонтажу кораблів з доповненням "Сталеві гіганти" для Ship Graveyard Simulator 2. Нові чотири велетні: танкер, газовоз, атомний криголам і величезний контейнеровоз. Кожен з цих гігантів представляє унікальні виклики та можливості! НОВИЙ ВИКЛИК - ПАРОВІ ТРУБИ Перед вами новий виклик - заблоковані проходи через парові труби, що вибухають. Ретельно сплануйте, як перекрити їхнє постачання, щоб знищити цих гігантів вільно і безпечно. Неправильне перерізання труб може призвести до багатьох ускладнень. НОВІ КОНТРАКТИ, ЗНАХІДКИ ТА ДОСЯГНЕННЯ Беріть на себе нові контракти, знаходьте приховані скарби та відкривайте нові досягнення, досліджуючи величезні корабельні аварії у Сталевих гігантах DLC. Тож хапайте свій молот і починайте руйнувати цих велетнів!