Shadow Gambit: Zagan's Ritual
Стоп, відважні душі! «Ред Марлі» піднімає вітрила й бере курс на доповнення Shadow Gambit: Zagan's Ritual, а ви пірнаєте в нову пригоду, під час якої проведете темний експеримент, щоб розкрити таємницю святого вогню Інквізиції. Доповнення Shadow Gambit: Zagan's Ritual — це нова пригода у світі гри Shadow Gambit: The Cursed Crew. У ньому з’являється новий герой, за якого можна грати, — Заґан Відступник, новий загадковий острів, який можна досліджувати, і гостроцікава історія, що розгортається протягом шести нових завдань. Головні особливості Грайте за нового героя, наділеного темною силою:Найміть у свою прóкляту команду Заґана Відступника. Це геніальний і безжальний науковець, у минулому — високопоставлений прогностик Інквізиції, що має невситиму жадобу до знань. На нього накладено Прокляття невмерлих, його торкнувся Вогонь Діви, він має темні здібності — водночас потужні й мінливі, — які використовує з шаленою цілеспрямованістю проти ворогів. Користуйтесь його проклятою чорною рукою, щоб наповнювати розум ворогів спотвореною енергією і висмоктувати енергію з їхніх душ, або орудуйте його потужним ціпком, щоб виплітати навколо ворогів спотворений Вогонь Діви, який не дасть їм рухатись і знищить їх. Досліджуйте моторошний замок-острів: Відвідайте лігво Заґана на новому загадковому острові Загублених Карибів, оповитому темрявою та інтригами. На острові, де Заґан Відступник проводить окультний експеримент, панує тривожна атмосфера, яку доповнює лиховісний готичний замок, жах і таємничість. Дізнайтеся таємницю Вогню Діви:Зануртесь у темну оповідь у світі гри Shadow Gambit: The Cursed Crew: за шість завдань ви довідаєтеся нову історію, що розгортається на Загублених Карибах. Долучіться до Заґана Відступника, який запрошує команду «Ред Марлі» в ризикований похід, щоб провести свій темний експеримент. Яка в Заґана мета? Приборкати саму сутність Вогню Діви — душопожирального полум’я, яке інквізитори застосовують проти прóклятих. Чи вдасться вам розкрити спотворену природу цієї загадки Інквізиції, яку вона береже, як зіницю ока? Інтеграція з основною грою:Герой з нового доповнення та острів гармонійно з’являються в основній грі. Отримавши доповнення, ви зможете грати в Shadow Gambit: Zagan's Ritual і найняти Заґана Відступника у свою команду прóклятих піратів після проходження завдання з основної гри «Плоди її старань» на острові Бухта Моторошної Лози (стає доступне, коли ви оживите перших трьох героїв). Після цього ви будь-якої миті зможете почати історію Заґана, а також узяти його практично на будь-яке завдання з основної гри.