Screamer - Iridescent Style Pack
Розфарбуйте вулиці Neo Rey новими відтінками, обравши Iridescent Style Pack. Отримуйте 15 райдужних ліврей для автомобілів учасників Screamers і змітайте супротивників зі свого шляху!* *Кастомізація стане доступною після придбання автомобіля в грі й може використовуватися скрізь, крім режиму "Турнір". Це доповнення не входить у Digital Deluxe Upgrade.