Sausage Wars: Trapdoor Hell DLC
Бийтеся з іншими сосисками на новому, нестабільному ґрунті. Відкривайте люки і спостерігайте, як сосиски падають у токсичний суп! З цим DLC ви отримаєте доступ до нового етапу «Лазівки» в кожному локальному багатокористувацькому режимі.