Reus 2 - Ice Age
Наповніть усесвіт ще більшою кількістю життя в Reus 2: Льодовиковий період! Відтворіть доісторичний льодовиковий період із цим новим розширенням, сповненим унікальної біотики, яка має неповторні синергії з екосистемою вашого світу. Новий біом — тундра льодовикового періоду Варіація Еґіра, могутнього льодового велетня Понад сорок нових видів біотики, серед яких домінантні і групові Нові архетипи, як-от еволюція та Вимерлі, що формуються навколо ранніх видів біотики для посилення майбутніх видів Нові лідери Отримавши чотирьох нових лідерів для дослідження, спостерігайте, як їхні особистості та прагнення змінюють людство: Художник: хоче розблокувати якомога більше Генерал: заробляє бонуси для військових Поет: покращує проєкти Лиходій: процвітає у світі сповненому ненависті Нові епохи Також є 4 нові епохи, які охоплюють розвиток людства, пропонуючи ще більше можливостей для створення квітучих світів або ведення людства до вражаючого кінця: Епоха мисливців: за такої погоди нелегко вирощувати сільськогосподарські культури, тому люди мусять полювати, щоб вижити. Просвітництво: люди, сповнені ідеями, вітають епоху винаходів! Ядерна війна: створюйте ядерну зброю і отримайте можливість підірвати всю планету. Епоха відкриттів: на планеті безліч біомів і пригод, і люди люблять колекціонувати дивні речі.