Pocket Puzzle
У Pocket Puzzle ви будете розміщувати та вирівнювати блоки конвеєрних стрічок, щоб зібрати частини портативного ігрового пристрою. Переконайтеся, що конвеєрні стрічки розміщені та обертаються так, щоб деталі збиралися в правильному порядку і не стикалися одна з одною, коли цього не повинно бути. Фігури також можуть рухатися через перемикачі, які активують інші конвеєрні стрічки на рівні. Знайди правильне розташування конвеєрних стрічок, щоб пройти кожен рівень! В основній грі 30 рівнів, а також 20 додаткових бонусних рівнів, які ви будете відкривати по ходу гри. Станьте експертом у виробництві та пройдіть усі 50 рівнів!