Пірати Карибського моря
Беріть, скільки можете нести. Нічого не повертайте! Приєднайтеся до Джека та його команди в збірному пакеті "Пірати Карибського моря", що ввібрав у себе ваших улюблених розбійників і шахраїв. Прямуйте з Тортуґи до бухти Загиблих кораблів і прямо до скрині Деві Джонса. Цей день ви назавжди запам’ятаєте як день, коли ви йшли під одним вітрилом із капітаном Джеком Горобцем. Yalnızca Minecraft (2017) ile kullanılabilir, Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile uyumlu değildir.