Persona 3 Reload: набір музики з Persona 5 Royal
Набір музики з Persona 5 Royal включає додатковий вміст, який дозволяє слухати музику з Persona 5 і Persona 5 Royal. Список композицій (усього 6): – Last Surprise. – Take Over. – Rivers in the Desert. – Jaldabaoth. – Throw Away Your Mask. – Victory. *Цей товар також можна придбати в комплекті. Будь ласка, будьте обережні, щоб випадково не купити кілька разів.