PAYDAY 3: Houston Breakout Heist
Х’юстон перебуває під судом за низку злочинів, а Конкорд ховається за лаштунками, чекаючи, щоб схопити його в мить, коли буде винесено вирок. Проникнути таємно і залишити місце без сліду, чи проломити собі шлях через судову систему за допомогою власного виду правосуддя, вирішувати лише вам. Як би там не було, у Х’юстона є проблема, і вирішити її маєте ви. Houston Breakout Heist є частиною набору Houston Breakout.