Parking Masters - Bus Driver
Спробуйте себе в ролі водія автобуса на 50 абсолютно нових рівнях паркування! На кожному рівні вам доведеться маневрувати автобусом у все більш складних умовах, відточуючи свої навички маневрування великим транспортним засобом з витонченістю. Кожен рівень призначений для перевірки та вдосконалення ваших навичок паркування. Ви готові вдосконалити свої навички паркування і стати найкращим водієм автобуса?