Not Not 2 - A Brain Challenge: Golden DLC
З цим DLC ти НЕ НЕ розблокуєш: - 3 унікальні скіни для свого персонажа - 3 класні фони для зміни обстановки Навіть ігри для розуму люблять краплю кольору.