Nexoria: Dungeon Rogue Heroes
NEXORIA - це хардкорний рогалик з підземеллями та гібридними битвами, що поєднують в собі класичну покрокову бойову систему і колекційну карткову гру. Збирайте кращі заклинання і скоряйте підземелля! битви Гра являє собою унікальну суміш rogue-like з дослідженням підземель, RPG, покрокової тактики і колекційної карткової гри. В основі покрокової системи лежать не ходи, а час. Знаходьте та прокачивайте нових героїв і здобувайте монети для купівлі нових заклинань. Однак пам'ятайте, що смерть героя буде фатальна. ГЕРОЇ Кожен герой, крім трьох характеристик (сила, спритність, витривалість) може володіти особливим перком, а також заклинанням. Збери свою команду героїв, придумай унікальну тактику для битв. Традиційні Танк, Хілер чи Воїн? Або обійтися лише грубою силою? Під час битв, в колоду підмішуються вибрані заздалегідь 20 карт із заклинаннями. Кожні 6 секунд бою ви берете нову карту в руку. Під час звичайного ходу, у вас буде такий вибір дій: - Звичайна атака; - Оборона; - Зміна позиції; - Застосування заклинання героя (одне на кожного); - Застосування заклинання з руки. Кожне заклинання, будь воно геройське, або з колоди, має свою вартість мани. Мана загальна для всіх героїв, і накопичується протягом бою. Таким чином гравцеві належить вибирати яке заклинання потрібно використовувати зараз, адже на наступне може не вистачити мани. ПІДЗЕМЕЛЛЯ Відправляйте своїх героїв в найнебезпечнішу пригоду - Підземелля Нексоріі. Випадково генеруються підземні поверхи з босом в кінці кожного. Далеко не всі зможуть повернутися, а ті, хто повернуться знайдуть велику славу! ПОДІЇ Дослідження підземель приховує в собі не тільки ворогів, яких потрібно знищити, а й безліч випадкових подій та пасток, які можуть бути фатальними.