New Yuck Threats
New Yuck Threats команда Threats виконали чудову роботу, побудувавши команду довкола QB Stack Killson та залучивши таланти з обох сторін м'яча. З трьома виборами у першому раунді цьогорічного драфту вони додали швидкості в нападі та жорстокості у лінії захисту. Друга лінія захисту накриває як м'яка ковдра і жалить як люта бджола завдяки Bleed Jr. та Saucy Charredner. Це голодна до перемог молода команда, готова до старту. ThreatLife Stadium Грайте проти або за Threats на ThreatLife Stadium, яке недаремно так називають: з двома пилками та кількостю мін більше ніж на мінному полі, а у додаток тут ще є рови залиті кров’ю - цей стадіон насправді загрожує вашому життю. Гімн команди ATTITUDE! Гурт DEETRANADA. З люб’язного дозволу PlusMusic Для запуску цього доповнення необхідна базова гра Mutant Football League.