Neva: Prologue
Білі метелики заводять Альбу у глушину, де вона знаходить перелякану молоду вовчицю, що заблукала на болотах. Намагаючись вибратися зі згубних трясовин, вони навчаться довіряти одна одній, зустрінуть нових ворогів, подолають великі труднощі й дадуть бій чудовиську, що знищує усе живе. Пролог містить більш складні випробування й нові епізоди з життя Неви й Альби, тому його рекомендується проходити після основної гри. На вас чекають три нових регіони, кожен з яких передбачає особливий ігровий процес, нові змагання, ворогів і напружені бої з великими чудовиськами.