Minecraft: TRON Add-On
Цифровий світ діснеївського TRON вторгається в Minecraft! Хапайте свій диск посвідчення та дайте відсіч ордам Червоної гвардії, які намагаються захопити ваш світ! Оцифровуйте себе в сітці та виконуйте забіги по сітці, щоб заробити нагороди та битися зі страшними Розпізнавальниками. Використовуйте свої нагороди, щоб розблокувати та покращити спорядження, як-от Легкий цикл, Легкий планер та Легкі лижі!