Minecraft: Трансформери
У цій епічній карті пригод більше Трансформерів, ніж видається на перший погляд! Грайте за найпопулярніших автоботів, як-от Оптимус Прайм і Бамблбі, і спробуйте зупинити вже знайомих ворогів, як-от Мегатрон і Старскрім. Вийдіть новий рівень бою з різноманітними блоковими бластерами й пориньте в мультиплеєр із взаємодією, щоб разом із друзями вибороти свободу. Автоботи, трансформуємось!