Minecraft: Супермен
Це свиня, це літак, це DLC про Супермена! Грайте за самого Супермена та використовуйте такі сили, як Суперсила, Теплове бачення та Super-Breath, щоб знищувати лиходіїв і захищати Метрополіс. Летіть до Фортеці Самотності та потусуйте з Криптом.