Minecraft: Сонік Add-On
Соніковий вибух у БУДЬ-ЯКИЙ світ із цим захоплюючим доповненням! Перетворіться на Соніка, Наклза, Тейлза, Емі та Тіні! Бігайте зі швидкістю звуку, розбивайте блоки, збирайте Кільця і боп-моби, ніби вони Поганці. Створюйте власні рівні з пружинами, шипами та панелями приладів! Насолоджуйтесь Minecraft з усіма неймовірними силами команди Соніка!