Minecraft: Смурфики
Зробіть крок у світ Смурфиків! Гаргамель створює неприємності, і тільки від вас залежить, як врятувати ситуацію. Врятуйте полонених смурфиків, перехитрите Гаргамеля в битві із зіллям, випробуйте свою скритність проти Азраеля та пройдіть випробування з паркуром. Досліджуйте село смурфиків, щоб зустрітися з такими культовими персонажами, як Папа Смурфик, Смурфетта та Здоровенний Смурфик.