Minecraft: Перли Дракона Z
Бийтеся за свого улюбленого персонажа Dragon Ball Z у цьому вибуховому DLC! Опануйте культові рухи, бийтеся на легендарних аренах із серії та подивіться, хто домінує на полі бою.