Minecraft: Будинок Блуї
Приготуйтеся до купи веселощів із Блуї, Бінго, мамою та татом! Заходьте до будинку родини Блуї і грайте в ігри на кшталт «Я шпигую», «Хованки» та «Рагдол». Знайдіть улюблені предмети родини, щоб розблокувати ще більше ігор і сюрпризів!